June 30, 2009

aku bosan. serius.





Kisah tidak penting & sedikit konklusi


Ini kisah yang kau boleh abaikan jika masa kau sangat berharga ( yang gatal tangan klik entri ni tadi kenapa kalau tak mahu baca?. )


Ok. Still reading?.
Let's roll.
- gila poyo, Autobots. Aku boleh cuba berhenti bosankan kau dengan hal-hal Transformers. Tapi aku tak nak. So , let's roll like California roll , robot-robot.

Aku ada seekor kucing yang kau sendiri sudah lihat darjah kemalasannya - tapi kalau kau ada sesuatu yang comel serta diam sahaja bila kau mandikan , yang akan datang bagi full massage atas perut kau dengan muka garang , siap boleh goda kau dengan catwalk mengalahkan keseksian Megan Fox -( merepek dah ni ) , mesti kau tak kisah la. Kau hidup untuk makan kan? . Kucing aku hidup untuk tidur. Code name : Adik. Don't ask me why the hell it's named that way. Aku tak tahu. Aiman pun tak kisah.

Seperti yang kau boleh lihat dalam yang gambar seterusnya, mangkuk bubur seafood Marybrown itu sudah kosong & licin ( lain kali beli yang original flavor ayam tu sudah, lagi murah&sedap) . Sumpah, bukan aku yang habiskan. Itu kerja kembar obes aku, Debab, sebab aku tak makan bubur, haha.






Sememangnya aku punya tabiat tak suka jadi loner, jadi 4bantal - ( sila buang imej tikus warni-warni itu sebab tu bukan aku punya - tapi hadiah yang aku bagi orang tapi aku curi balik sekejap ) wajib ada atas katil sebelum aku tidur sebab kebiasaannya , sesudah aku habis tidur dan bangun dengan wajah yang memang afterbed punya looks yang guaranteed scary, bilangan bantal yang ada di atas katil akan berkurangan ke angka 3, 2 atau 1.

Gambar pokok bunga di atas pula bagi aku sangat cantik walaupun ianya hanyalah kerja tangan seorang amatur yang menggunakan kamera yang megapixel nya tak cecah 2 pun. ( gila left out in technology, harap maklum) .



Budak yang agak leng chai dan bakalan menjadi leng chai apabila dia dewasa kelak, namanya Luqman Hakim.
Dia juga merupakan subjek ujikaji cousins aku bila mereka mahu bereksperimen dengan blusher, lipgloss, glitter , eye shadow, yeah, you do the maths genius. Kira dia ni, memang tiptop ekslusif model di rumah.


Membaca- komik-di- dalam- kereta- yang- bergerak- tanpa- hiraukan- kebarangkalian- menjadi- lebih- rabun- kerana- gegaran- pada- bahan- bacaan- boleh- merosakkan- penglihatan itu pula adalah kerja anak Suhaimi nombor 3. Nombor 2 keletihan-tapi-aku-lupa-dia-letih-sebab-apa, jadi aku biarkan dia tidur kerana dia kelihatan suci&murni begitu.





Katil aku memang citrawarna. Malas mahu cerita berapa banyak warna yang aku suka.
Selalunya, katil aku kemas & tidak bersepah, kot.

Adila ( kanak-kanak dalam gambar) - sedang membelai kucing yang merupakan bapa kepada kucing aku . Adila seorang yang pendiam tapi dia seorang kanak-kanak yang bijak.






Buku yang bewarna hitam dan mampu membuatkan aku obses sehingga membelinya tak kira mahal ke murah dan kemudian berasa rugi sebab aku jangka jika Tablo - si penulis itu tulis biografi dia atau cerita yang lebih mantap daripada sudut emosi positif , ia pasti akan menjadi lebih menarik. Buku ini tidak disarankan untuk dibaca di kala kau pms, stress atau sedang gembira.

Masa ini aku sedang menunggu bila kem fardhu ain di satu tempat di Selangor ini akan berakhir sebab aku mahu tidur, tidur dan tidur tapi kalau kau pergi kem ni , memang tak rugi. Tiada benda yang menjengkelkan pun, seronok ada la . Entah kenapa, aku enjoy gila siap beli fishballs yang dijual atas motor dan interview pak cik yang menjualnya .Aku memang peramah sangat, kadang-kadang. Nasib baik aku tak berapa peramah dengan monyet ini, silap-silap dia ikut aku balik uia.





Gambar yang seterusnya mungkin kelihatan seperti dua orang yang kepenatan kerana terlalu fokus mendengar ceramah sedang tidur tapi jangan tertipu. Itu mungkin tengah mengumpat kot?. Oh, tidak. Slot untuk sijil Biro Tatanegara ini ada dua sahaja yang menarik&berjaya buat aku suka duduk di audi selama berjam-jam, jadi kalau kau bosan sangat bila masa kau terpaksa melalui saat-saat begini , memang bagus jika kau pilih untuk tidur daripada membebel dan kacau orang sebelah, macam apa yang aku buat.

Aku tak suka teddy bear - walaupun pernah sahaja dapat hadiah benda ni tapi roommate aku ada bapak segala teddy bear. Tenggelam juga lah kalau kau letak teddybear itu atas kau.



Konklusinya, aku mahu cakap yang aku ada kehidupan. Cuma , aku jarang-jarang mahu khabarkan. Mungkin tidak menarik atau memang aku bosan mahu upload banyak gambar untuk tatapan.
Entah.











1 comment:

Neds said...

kalau nk gmbr pokok bunga tebabit in 3mp pnye gmbr. aku ade. tp. still. 3mp jek. gah