April 29, 2010

who's the culprit yo

whoa.

dah dua hari aku bangun lambat, around 8. t'was a record.

sebab selalu aku bangun sangat lambat. ( even 9 am is a no-no di rumah harap maklum)

aku pelik sebab dah dua hari aku bangun tdo dan jumpe alarm clock aku w/o battery. someone took out the battery & letak sebelah jam tu. hmm. aneh.

dalam rumah ni ada dua orang shj.
aku & ibu. so assuming the culprit itu ibu ku sendiri aku malas la nak argue kan. ( if aku tanya ibu kenapa tak kejut; her answer is always the same, pandai-pandai la nak bgn sendiri.)

seriously.?

yes, seriously.


tadi baru aku tau.

ibu cakap. die tak kacau pun alarm clock tu. so aku rasa aku tau la siapa yg keluarkan battery tu.


mesti kucing aku yang buat time die tgh mamai-mamai. heh.

1 comment:

iamredranger said...

hahaha. pandai pulak kucing kau cabut bateri tu ek.

entah-entah, kau ade bela hantu tak? oppsss.