May 7, 2009

wawa, aku budak baik lagi rajin okey.

1.Adakah anda terasa anda hot?
- aku baru lepas berjalan kaki selepas kelas habis jam sebelas pat puluh lima pagi. yes ppl.
aku kehangatan.

2. Upload gambar kegemaran anda




3. Kenapa anda suka gambar ini?
-kenapa gambar buruk ini kau tanya?.
ntah,
aku nak upload gambar sendiri tapi segan.
hah. segan la sgt.


4. Bila kali terakhir makan pizza?
-ni, pizza kiosk ada atas meja

5. Lagu terakhir yang anda dengar?
- Lately - Stevie Wonder.

6. Apa yang sedang anda buat selain daripada selesaikan tag ini?
-bernafas , berfikir, memandang pizza terbabit. pandang je la. tak lapar pun.

7. Selain nama sendiri, anda suka dipanggil dgn panggilan apa?
- kau tau nak panggil aku ape kan?,yep.
Mr Loba Loba.



8. Tag lagi 6

-aku nak wawa di tag lagi
-tapi mesti dia tamau buat
-dia malas
-aku rajin
-betul tak tipu.
-aku memang rajin merepek. :D

9. Sapa No 1 pd anda?
-oh , jawapan tak relevan dgn soalan.

10. Orang nombor 3 ada hubungan dengan sesiapa?
-lagi tak logik

11. Kata sesuatu berkenaan dengan orang nombor 5.
-mana ada orang bernama nombor 5

12. Bagaimana pulak dengan orang nombor 4?
-kesian org yang mak ayah bagi nama nombor 4.mcm tade life. haha

13. Siapakah orang nombor 2?
-ni sorang lagi

14. Bagi pesanan pada orang nombor 6?
-semua kawan aku bernama normal weh. tade nombor2 ney

P/s:

done.
siapa bosan. jgn buat tag ini.
sila cari bantal
dan tidur.
itu lagi afdal.

:D

1 comment:

wawa said...

haha!lawak la ko ni debb..btw, sape kate aku mls??nnt aku nk buat lg n tag ko lg!!!miahahahahahaha