June 23, 2009

Diri sebelah aku

忘れないは言って嘘で 本当は忘れたくないだけ
強がりが僕らしさならば もういらない
君がいなきゃ 何にも感じない幸せって
どう頑張ってみても零れ落ちた涙は すぐに止まらない



君はどこにいて 誰とどこにいて
どんな服を着て 何して笑ってるんだろう
僕はここにいて 今もここにいて
君と二人でまた会えると信じているよ





I said I’d forget you but that was a lie, the truth was I simply didnt want to forget you
If behaving as if I didn’t care was me, I don’t need that anymore
A happiness that couldn’t be felt when you’re not here
No matter how I try I can’t easily stop the tears flowing

I wonder where and who you are with
What clothes you are wearing, and what you would be laughing about
I’m here and still here
believing that both of us will meet again


Stand by you
DBSK




Roket kertas ada suara;
( agak sumbang tapi boleh
laa tahan deep-tone , boleh laa kalau nak nyanyi nasyid, ).

Masa aku klik publish post , dunia aman damai ( jika kau mute kan bunyi karaoke bilik sebelah, ya , memang aman seaman-amannya, Nyeda, teruskan , teruskan menyanyi, Jue teruskan, teruskan gelak sambil menonton klip individu yang gila good-looking buat lawak dan bunyi kereta atau motorsikal melintas di bawah juga telah aku abaikan . ).

Tapi aku rasa, kalut, kusut.
Tapi berapa darjah kalut , berapa berbelit kusut,

I'm fine.
I'm always fine, isn't it?.


Ayat tipikal . Aku ' in denial'? . Cuba la kau bohong diri sendiri - dalam betul maksud ayat ini.
Mungkin.Ceh, blogger tak ada font Calibri.Hilang selera aku mahu taip lagi.Yang aku mahu sekarang ialah angka dalam akaun bank aku bertambah lagi tiga , empat atau lima digit.( Aku mahu beli Audi R8 , ya, agak lari daripada objektif sebenar tapi boleh la kan, dah kemaruk sangat mahu kereta ala-ala Batman ).

Sila tinggalkan komen, kalau kau bosan sangat-sangat, kau tinggalkan sahaja diri sendiri di sini.
Pemilihan akan dibuat sebelum kau dikutip.




2 comments:

izzati_freak said...

ahhaah..gile dramatik ayat..btw rambut yoochun dlm mv stand by you cam serabut la weh..

Amidala said...

aku pon nak number dlm akaun aku tambah babe! hahahahaha.

miss u :)