June 17, 2009

hannah montana

lebih kurang macam ni la perbualan dua Farah tadi.


: movie pe ni weh?

: tengok je laaa

: kau jangan cakap kau beli hannah montana. aw,man.. serious?

: * senyum jahat

: ye ke? * dengan pantas tiket dirampas

: HAHAHAHAHAHA

: aaaa, aku dh cakap daaaa.




hannah montana adalah filem untuk 0 tahun dan ke atas.
grrr. gila tak thrill. nasib baik vokal miley cyrus tu. walaywehh. - dekat rumah , everytime adik aku tgk cerita tu, aku tukar channel lain. kejam kan.
malas aku mahu upload gambar keluar hari ni. - kalau ada pun, dalam hp farah lagi satu - aku tak ada mood mahu load pic banyak-banyak. hilang privasi. : D

2 comments:

Aoki said...

omg. AKU GILE FAN HANNAH MONTANA WEY. suke gile hannah! ok, gay gile but weyy suke suke. ok, aku lame-0.
ko leh campak tepi. aku big fan pon x tgk lagih cte tuh. OMG deb.

wuaaaaaaaaaaa, kua x ajakk.
weyy nak jumpe ko!!

deb said...

haha- the fact aku suka suara dia memang buat aku kelihatan agak gay-ish.
naah.
tak cukup gay lagi aku rasa tu.
laaa.
pegi la tgk. btw, kau y tak ajak aku. Pfftf. HAHA